...MAJBRASAN....

...Valborg.... hahaha... en lite skum dag...det e då man träffar alla. Typ hela Älta samlas vid brasan. Heeeej, det var länge sen....men hej... åh bor du kvar i Älta.....neäämen tjaaaa...Gud va stora barnen har blivit..... åååh har ni skaffat hund.....blablabla...

...men så nyfiken som jag e och som bara ÄÄÄÄLSKAR skvaller...gillar en sån här dag :-)
....men det e ju inte därför jag e där :-) .....det e för barnens skull såklart. De tjatade hela veckan om brasan å godisståndet som brukar finnas där. Vi köpte godiset påväg in då man annars påväg hem får stå i Ältas längsta godiskö....och jag hade rätt. Det gick knappt att gå förbi godisståndet. Gatan var full med godissugna människor. Det var som om det var det sista, sista godiset på jordklotet.

Här kommer lite pics


Alex och min kusin Karolina



Teo



Brasan



Elina höll sig vaken för att se brasan.



Min systerdotter Alisa... sötnosen... ♥



Ciccis gullunge, Filippa 7 månader
www.animegirl.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det ar alltid roligt med harliga skandaler och saftigt skvaller :) for skvaller "Olgor" av stora matt, som oss tva ;)

Kram

2009-05-01 @ 09:05:13
Postat av: cicci

haha, say what? =) var jag så packad?

2009-05-03 @ 21:41:00
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback