Lite blandat

Har tappat bloggintresset lite. Det e ju inte alls många som tittar in här, eller!? Ni få som följer min blogg, vilka e ni!? Kan inte ni bara skriva ett "hej" nere rutan så jag vet vilka ni e =) Är så nyfiken!!!!

Det har inte hänt så mycket än regn regn regn. Vart har sommaren tagit vägen?? Passat på och shoppat lite. REAn e ju igång... och man köper massvis med onödiga saker... NOT... jag har skärpt mig faktiskt på den fronten. Har  bara köpt det vi verkligen behöver, mest kläder till kidsen.

Ska iväg en dag nästa vecka och bara handla till mig själv. Har verkligen ingenting att ha i sommar. Vi åker ju  till Serbien den 3 juli. Börjar få panik!!!! Vad ska jag göra i 40-43°C värme. Sitta inne?????




Det här med vikten lägger jag ner nu. Lyssnar på dig, Maddo ;-) Sätter igång efter sommaren igen. Jag satsar på Beach 2010 istället. Jag har börjat äta sallad till middag och det fortsätter jag med men inget mer gnäll på vikten. Jag tar det lugnt. Tåååååålamod! Jag har stressat upp mig själv alldeles för mycket. Jag måste ju fan kunna leva lite också.

Här kommer bilder på salladerna jag gjort =)



Tonfisksallad: kruksallad, cocktailtomater, gurka, röd & grön paprika, röd lök, tonfisk, majs, olivolja, vinäger, salt och svartpeppar.



Ost & skinksallad: kruksallad, ost, skinka, gurka, röd paprika, cocktailtomater, ägg. majs, olivolja, vinäger och salt.  



 
Har börjat leka lite med bilder igen. Här kommer två bilder på Alex som jag fixat till utan bakgrund. 




Tuffingen!!!! 

 


Prince Charm! ♥



Kram på er

Kommentarer
Postat av: Kuma

GOD MORGON!

Sitter på jobbet och blev så glad när jag såg att du uppdaterat :) Alex är så fin. Vilken snygging. Och salladerna, sitter här och dräglar, ser mumsfilibbabab ut, och smakar förmodligen lika bra.

Kram, kram

2009-06-16 @ 07:25:30
Postat av: ivona

ako nastavis sa ovom salatom sir i sunka neces mnogo da smrsas , kalorije kolko hoces.ooo

2009-06-16 @ 17:23:12
Postat av: animegirl

hoho :) ja det är en del inlägg :) väldigt många besökare!! jätte roligt :)





vad goda sallader.. blir super sugen, fast utan lök ;)



kram

2009-06-16 @ 17:39:01
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Linda W

Helt rätt att slappa lite över sommaren! Blir lite hungring, mumsiga sallader! Ja du vet att jag kollar in på bloggen i mellanåt :) Kram

2009-06-16 @ 23:00:32
Postat av: Suska

Mumsss jätte goda sallader..kör hårt! Fast dem där kilorna kommer att försfinna när ni kommer till Serbien...eller!!

2009-06-20 @ 11:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback