Sickla...

...idag. Shoppade lite med syrran. Fyndade för en gångs skull till mig själv. Det blev lite nya underkläder, tunikor, leggins, smycken... men självklart så fick barnen lite nytt också :)

Sist men inte minst..... vi har köpt en laptop. Äntligen! Fy 17 vad skönt det kommer vara att ligga i sängen och surfa. Måste bara fixa ett trådlöst bredband (heter det så?) Hihiih... Noll koll!!

Nääee nu ska jag iväg till kiosken och hyra en film till ikväll..... och självklart köper jag hallon till det ;-)

See ya!!!!




Kommentarer
Postat av: cicci

hej.. du sorry att vi var lite disträ innan idag.. men har sovit grymt dåligt med flippens astma o hade precis varit me 3 kids o vaccinerat oss.. men du märkte säkert inget? :)



jo.. fy fasiken.. haha såg reklamfilmen idag o jag ser lite vulgo ut till och med.. kändes inte som jag lixom.. var så extrem närbild när jag skrattar så man ser en näsa o en dubbelhaka.. haha.. mig gör det iofs inget så.. men e lite surt att när man väl ska vara i tv 1 sek så ser man överviktig ut.. så nu har jag tränat!!

2009-06-18 @ 20:47:20
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "TRASH CAN" och säg vad du tycker om min nya soptunna? ;),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-06-19 @ 10:39:28
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Kuma

Grattis till laptopen, trodde att du skulle blogga lite igår men nehe... Kommer förbi imorgon

Ha det bra

kram, kram

2009-06-19 @ 11:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback