StOOOOra killen

Äntligen sol och värme. Jag hinner kanske få lite solbränna innan vi reser och barnen var mycket gladare och piggare idag. De har varit ute heeela dagen. Sjäv har jag varit inne och tvättat och gått igenom lite vad vi ska ha med oss ner till Serbien. 

 

Efter middagen cyklade Alex och jag iväg till syrran och fick hans hår klippt. Ääääntligen...han var så långhårig stackaren. Håret stack ut genom cykelhjälmen. Hahaha... Syrran slingade lite också men det syns inte så mycket. Men han tycker att det är coolt. Allt handlar om cool och häftigt nu. Han har blivit så stor. Nu innan läggdax sa han att han inte ville till dagis imorgon.  

Jooo men det e klart du ska till dagis sa jag. Det e bara några dagar kvar sen börjar du skolan efter sommaren.

Alex: Näää mamma *suckar* Det e så fett tråkigt på dagis.

Ööööhh, hörde jag dåligt, eller!?? Vad sa du Alex? Är det tråkigt?

Jaaa, fett tråkigt. 

Men varför säger du fett??? Vad betyder det?

Men mamma... coola killar säger så.

Hahahhahhaa.... min stoooooora kille. 

 

Puss och kram, nu ska jag äntligen se "Confessions Of A Shopaholic" 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kuma

Morron!

Gullungen :)

2009-06-22 @ 09:23:08
Postat av: Anonym

Vad tyckte du om filmen? Visst var den bra?!

2009-06-22 @ 14:24:10
Postat av: Sandra

haha alex vilken sköning! fett tråkigt..

2009-06-22 @ 20:22:45
Postat av: cicci

så jäkla sjukt det där med skorna! blev lixom mer paff men ändå irriterad.. vilka puckon!!! har aldrig varit med om det tidigare!



tack för sms:et, såg det nu när jag satte mig vid datorn.. den var på ljudlöst! haft det jätte bra! :)



allt bra hos er? filippe har svårt med astman fortfarande... suck..

2009-06-22 @ 22:40:13
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback