Jaaa...

... vad säger man en sån här solig och härlig dag? Jag? Ingenting!!! Bilderna säger sitt.



Elina med världens bästa paps!



Världens sötaste tjej!



Nakenfis på motorcykel. Alltid lika glad, min charmigaste!



Puss



Fler nakenfisar! Sandra, Liam, Teo, Alex



Teo i vår egengjorda vattenspridare. Vi satte en slang i trädet, smart!!



Teo och lilla NIke



Teo och Liam



Sandra, Alex och Teo







Hahah....Sandra simmar



Min goaste tjej



Syrran, Alisa, Teo och Nike







Sötnosen Alisa. Stolt moster!!!!



En glad Alisa!



En skrikglad Alisa



Nike



Snubbarna! Uffe, älsklingen, Miguel och crazy Tim!



Teo, Nike och Melinda



Teo och Sandra


...och sist men inte minst....


Min solbränna


Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga bilder. Vilken nakenfiiiis Teo är då ;) Jag tycker ni borde ha varit lite mer försiktiga, Sandra kunde ha drunknat i det djupa vattnet, hahahah...

Vilken bränna du fått då, nice.

Ha en underbar måndag i solen. En annan måste jobba :(

2009-06-01 @ 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback