NU JÄÄÄÄÄVLAR

Nu har jag äntligen fått tag på en Orbitrek. Wiiiihiii.... Jag får den imorgon. Får låna den av en vän då hon ej använder den. Såg den hemma hos henne i sovrummet när jag var in och amma Elina. Den stod bara där i ett hörn med massa kläder över sig så jag tänkte, hon använder väl inte den, jag frågar.

Så jag kom ut och frågade henne om hon använde den... och hon då: Vad e Orbitrek för nåt??
Hahhahha.... trampmaskinen du har i sovrummet svarade jag. Ahhaaaaa den!? Nej nej nej....jag har inte tid med det, du får jättegärna ta hem den. Jiiiiipiiiiii, tack snälla........blev så glad. Jag bara löööööööve maskinjäveln. Tycker den e så bra. Hade en själv för 3 år sen men sålde den då den bara stod i vägen efter att jag nått mitt mål med den;-)

Så nu jäääääääääävlar........


Beach 2009, here I come...hahahaha...

Jag har varit så trög med att påbörja nåt. Varje dag säger jag  samma sak imorgon, imorgon,  imorgon ....och jag e så trött på det....men nu blir det ändringar.  Det e 2 månader kvar till semestern så det e verkligen dax att sätta igång . Minst 5kg ska bort. Det kan väl inte va så svårt, eller!??


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till! Med lite vilja kan man åstadskomma mycket. Det har du gjort förr så.

OBS! Ses vi på grönan på lördag? Vet ni var det kommer att bli för väder?

2009-05-05 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback