RENOVERINGSFREAK...

det e jag det... stämmer in på mig alldeles utmärkt. Galen i inredning. Gillar ändringar. Nytt nytt nytt.... Har en sån tur att jag har min käre sambo som är urduktig och gör allt... och står ut med mig och mina galna idéer.  Jag har räknat ihop att vi sammanlagt har tapetserat 23 rum, målat 4, lagt golv i 16 rum, byggt två kök och gjort mycket annat där till. Och snart e det dax igen. Jörgen har lovat mig att vi ska tapetsera om vårat sovrum efter sommaren. Wiiihiiii.... puss på dig, baby. Äntligen, efter mycket tjat. Rummet e försig nytapetserat, oktober förra året tror jag. Det e bara det att tapeten vi har där var rena jävla impulsköpet. Inte alls i min smak. Bläää...

När jag skriver "vi" så menar jag vi. Jag brukar faktiskt hjälpa till. Så gott jag kan iaf ;-)

Här kommer lite bilder:


VÅR GAMLA LÄGENHET


     
Jöjje "in action"                     Köksväggen


Mozaiken


Vårt sovrum


Vårt sovrum


 
Vardagsrummet




HÄR BOR VI NU!

 
Alex rum


Golvet vi lagt i hela lägenheten



Hall nedre plan



Hall/kök






Köket



 Vardagsrummet

Visst har jag en duktig baby!?

Har ni tröttnat på den fula tapeten i sovrummet, eller golvet i hallen, eller nåt annat. Säg till så skickar jag honom ;-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Herregud, ni har verkligen gjort om några lägenheter :) Och vad brukar man säga: Övning ger färdighet, tycker att ert hem idag är riktigt fint, mysigt, snyggt och modernt. Förutom sovrummet då ;)

Är lite tveksam till dagens header :( Tycker inte om att du "delat" på dem :) Men stjärnorna var supersnyggt.

Kram på er

Linda

2009-05-12 @ 18:14:37
Postat av: Irena

Jag jobbar på en ny header nu. Hur menar du delat på dem?

2009-05-12 @ 19:15:42
URL: http://mystorybook.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde ha alla tre sötnosarna på en och samma bild :)

2009-05-12 @ 20:39:38
Postat av: Linda

Eller var för sig ;)

2009-05-12 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback