Skitväder!

Grrrr, va arg man blir. Det e ju fredag... man vill ha sol och värme. Fan va besviken jag va när jag gick upp imorse, eller imorse och imorse!? Elina och jag sov till 10.30 och grabbarna har varit uppe sen 07.30. Hihihihi... de städade med Jörgen men nästa gång e det tjejernas tur ;-)

 

Teo och Jörgen e iväg och kör motorcykel (i regnet). Alex ville stanna hemma och spela X-box då det e fredag och han bara får spela fredagar och lördagar. Visst händer det att han får spela någon vardag men vi försöker hålla oss till helgerna bara. 

 

Ska fixa lite lunch nu innan motorcykelgrabbarna kommer hem. Det blir kycklingspett med ris. Kycklingspetten rekomenderar jag varmt. De finns att köpa på Willys med tre olika smaker. Jordnötssås, sojasås och sweet and sour (lite stark) har jag för mig. 1kg kostar 159kr. Hur billigt som helst. Vi brukar köpa den med jordnötssås. Gott och snabbt, då de e marinerade och klara. In i ugnen i 20min och lunchen/middagen e serverad. Woka gärna lite grönsaker till. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Mumsfilibabba :)

Ska ut och knalla nu, ska du med ;)

2009-05-22 @ 14:11:15
Postat av: cicci

ser asmumsigt ut! måste jag köpa!!! :)



hihi, visst har barn sköna kommentarer ;)

2009-05-23 @ 09:58:49
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback