Stressig morgon

Vi försov oss idag. Vaknade av att min mobil ringde kl 08.35. Shiiiit! Barnen ska till dagis och jag ska vara hos tandläkaren i Tyresö kl 09.30 Snacka om tidspress. Väckte grabbarna, på med kläderna, frukost, tandborstning, skor, jacka, in i bilen, slänger av grabbarna på dagis kl 09.10, in i bilen igen, Tyyyresö, parkerar bilen och framme i väntrummet kl 09:20. Det var inte dåligt ;-) men jag hatar att stressa på morgonen. Stackars barn!!! Men det e väl sånt som händer.

Rotfyllningen e klar nu. Jag kom undan med 3609 kr. Högkostnadsskydd, yeeees!

Högkostnadsskyddet innebär att du bara behöver betala en del av kostnaden själv vid större behandlingar. Försäkringskassan betalar ersättning för resten direkt till din tandläkare.

Perioden för högkostnadskyddet går ut i slutet på augusti. Så all tandvård innan periodens slut betalar jag 50% på. Så tandhygienisten e inbokad i slutet på maj, undersökning av alla tänder i början på augusti och en extra tid för eventuell behandling samma vecka ;-) hahaha.... varför inte passa på!?


...gooooes tooooo... FÖRSÄKRINGSKASSAN!!!!


Kommentarer
Postat av: L

Ha, ha för en gångs skull får de ROS, är annars mest kända för att få RIS :)

2009-05-13 @ 20:55:06
Postat av: Linda

Hallo! Inget nytt inlägg :(

2009-05-14 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback