Trött...

Smet iväg till Tyresö på fm för att lämna in Alex nya klocka som gått sönder. Fick en ny istället, schyst! Passade på och köpte jeans till grabbarna och två par skor till mig själv =D, halleluja!!

 

Jag e så jävla trött. Kom bara så där nu på em. Jag sover ju bra på nätterna. Måste vara det pissiga vädret.

 

Jörgen e borta med jobbet hela kvällen. TRÅÅÅKIGT!!! Ska klä på knoddisarna och dra till syrran. Hon bjussar på middag. Sköööönt, slipper jag laga själv. Måste iväg nu, lägger upp lite bilder från gårdagen så hörs vi senare. 

 

Teo med dagiskompisen Nore! 

 

Teo och Nore åker jeep! 

 

Elina softar i sängen! 

 

Alex i soffan

 

Teos obligatoriska kvällsmys med pappa! 

 

Teo! 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: cicci

fina bilder :)



haha satt o knåpade typ 2 timmar igår med headern... vet du vilken storlek headern ska vara i, det ska stå nånstans.. jag fattar ju nada dum blondin



träffade din kusin idag på green :) haha men hon tror nog att jag är helt borta ;)



krams

2009-05-20 @ 20:45:46
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: cicci

jag har varit inne där... bara kollat snabbt iofs.. men e verkligen värdelös på sånt.. o när jag går in i de mallar som man ska till så hittar jag lixom inte riktigt rätt i all text. men tror iofs att om jag sätter mig o ger mig fan på det :)

2009-05-20 @ 22:08:59
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina bilder verkligen. Sötnosen Elina är bara så söt :)

Fler bilder, tack ;)

2009-05-21 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback