ÄNTLIGEN IGÅNG :-)

Efter många timmars snokande har jag kommit fram till att detta var "piece of cake". Jag e inte oteknisk, HURRA för mig. Men jag kommer nog leka ett tag till med bloggen tills jag hittar den rätta looken ;-)

Ska försöka lägga ut lite bilder imorn. Vi ska iväg och handla lite smått å gott till altanen. Prydnadskuddar, plädar, lyktor, blommor etc. Ska försöka få det riktigt mysigt nu när Jörgen oljat klart. Bra jobbat, älskling! Vi har försig en del av altanen kvar som ej gick att olja in då den e väldigt gammal och betsad sedan tidigare. Lite smågrön just nu...blääää. Så färg till den ska även handlas imorn. Vet ej om vi ska köra på vitt eller nån liknade färg som resten av altanen. Tyb brun????? Vi får se,

Neää, nu ska jag lägga mig så jag orkar med morgondagen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback