Äntligen shoppat loss...

...till mig själv. Klänningar, tunikor, skor, etc.... och vet ni vad!??? Imorgon ska jag shoppa igen. Sickla.....here I come =) Ska försöka lägga upp lite bilder från shoppingen imorgon;-)

Bloggen har stått stilla ett tag nu. Sorry!!!! Jag har bara inte orkat. Vem vill sitta och blogga när solen "steker"!? Vi har verkligen lagt ner allt. Städning, tvättning... Vi har bara varit ute hela dagar och njutit av det fina vädret. Barnen badar och leker och vi har bara tagit det lugnt i solen tillsammans med våra kära grannar. Tack för att ni finns!!! Ni e underbara.  Är så glad att vi flyttat hit.



090624 Alisa badar



Ser inte ett dugg skönt ut =)



Verkligen inte....



Plask plask...



Alisa badar med dem stora grabbarna! 



Häääärligt



Kram på er underbara grannar



Sara & Anton



Biokväll med snyggingarna Perny och Sandra (Vi såg BAKSMÄLLAN) Ett MÅÅÅSTE



=)



090627 Beachen....Alisa & Teo (Alex står i vattnet bakom dem) 



Äntligen sommar



Stekisen Teo



En törstig Teo



Alisa provar Alex sandal



Teo & pappa


Kram



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, hej!

Det var verkligen på tiden :) Vilka härliga bilder och era grannar är verkligen trevliga, det kan Peter intyga. Våra bjöd på sill-middag ute på gräsmattan igår det var trevligt... Och så får man höra en massa skvaller, herregud vad de har koll på folk, undrar vad de säger om en när man inte är med...???

Ha en underbar tisdag

från en trogen läsare :-)

2009-06-30 @ 08:44:53
Postat av: cicci

haha vad rolig du e :) jag la ju upp den i ett blogginlägg ;)



snart åker ni!!!! aahhh!!



reklamen går på sexan och trean, men inte så ofta då det är en lång reklam. men på första filmen syns jag knappt, snabbt i profil (med dubbelhaka) så hör man min röst när jag pratar.. men det kommer två till efter denna som jag e me i lite mer, iaf mer i en av dem :)



ska få tiderna för när de går... då kan jag hojta till, annars får du se dem hemma hos mig sen! kram

2009-07-02 @ 00:03:58
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback