PIGG...

...min lilla princessa sov hela natten för första gången =) Hon somnade 21, vaknade 7, åt, somnade om igen och vaknade 10. Min duktiga tjej 

Teo stannade hemma idag. Han var lite hostig men pigg nog för att dra iväg med morsan och lilla syster på en lite shoppingtur i Tyresö centrum. Det finns inte så många roliga butiker där men gillar att det e så nära. Vi åt lunch när vi kom fram på Mathörnan och Teo skulle ha bara "frrrritt" (pommes) hahhaha. Själv valde jag bufféen på Sushi eller vad dem heter. Mätta och belåtna var det bara att kasta sig ut i butikerna. Elina och Teo fick nya outfits (bilder kommer imorgon) hann ej titta efter till Alex då Jörgen skulle plocka upp oss direkt efter jobbet, kl 13. Såg iaf ett par shorts som jag bara måste köpa till honom. 


Shortsen Alex ska få. Sååå jävla snygga! 


Senare på em var jag på Teos utvecklingssamtal. Fick veta att jag har en super duper gullunge. Är såååå stolt. När jag redan var där hämtade jag Alex  och drog iväg @work. Jobbar en gång i veckan med fakturor på Green Hills Catering. Alex fick hjälpa till. Tyckte det var jätteroligt. 

Just ja =( ...fick inte Orbitreken idag. Jag får den imorgon istället. Så jag tröstade mig fläskfilé, potatisgratäng & bearnaisesås till middag och sen satt jag framför Tv-n från 20.00 till 00.00 Jaaa, ni vet... Uggly Betty, Desperate Houswives, Christine, Brother and Sisters, Seinfeld.

Börjar bli trött nu men inte konstigt, klockan e ju 00.30....ZZzzzzzzzzzzzz


Söta drömmar! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka snygga tuffa shorts! och synd att jag inte e hemma, du hade kunnat lana min orbitreck :) sag att du anonserade efter en pa facebook! hoppas du far den iallfall och kor hart! kram

2009-05-06 @ 07:53:02
Postat av: Linda

Jättefina shorts. Vad duktig Alex är som hjälper dig på jobbet, gullungen.

Ann-Britt lyser med sin frånvaro på bloggen tycker jag ;)

Kommentaren ovan är från min syster ;)

Vad bra att du vann en dag till med sådana där nyttigheter som fié och potatisgratäng ;)

Kramar

2009-05-06 @ 16:58:56
Postat av: cicci

det tråkiga är att vi inte alls har det särskilt fint här =( radhuset vart grymt. men här flyttade vi in, jag blev gravid o sjuk o nu e det som det är... men ska bli fint!



kul att vi har liknande smak :) ja jag är inne på den som är lite i rosa nr 3 tror jag den ligger på, den ska vi ha i köket. (för att försöka piffa fula ek köket, men måste få grått golv!!!) men gubben e svår.. villd u lägga golv med mig? =)



kram

2009-05-06 @ 20:12:11
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback