SOMMAR...

...och sol, och vi har korta kjol, ååhh vi vill ha dig, POOLIO....



























Efter badet var vi på kalas hos lilla Anton som blir 2 år imorgon.



Tack underbara Sara för den goda tårtan.



Teo, mamma Sara, Anton & Alexandra




Anton med pappa Dalli



Mina älsklingar! Alltid lika söta ♥ Love You ♥



Anton



Anton med sin nya brandbil



Alex och min kusin Karolina



Sötisen Alisa



Teo ville lämna kalaset men det fanns ett problem...hahha



Coolingen larvar sig







Kommentarer
Postat av: ivona

jadna moja alisa sluzi ko meta

2009-06-22 @ 23:05:40
Postat av: madeleine

hej¨



jag spanar och är en sopa på att kommentera...

bra att du satsar på beach 2010, det kan vi göra tillsammans då under hösten!



jag tänkte äta en sån däringa sallad du gjort, när kan jag komma ;-9



kramo hejhhje

2009-06-23 @ 00:30:00
Postat av: Linda

Morning!

Gud vad härligt det såg ut med minipoolen och jättekul för barnen :) Elina var så söt i sin rosa marama och Alisa är bara för go´.

Av det lilla jag såg var du jättefin i ditt turkosa linne och så har du utsläppt hår, halleluja :)

Ha en bra tisdag

Cmok, cmok

2009-06-23 @ 10:17:19
Postat av: cicci

fina bilder.. älskar att titta på kort!!! :)



ja stackars flippen =( inge kul...



hihi, ja visst e de fina.. ska dit en sväng sen o förhoppningsvis få höger dojjan :)



kram

2009-06-23 @ 10:58:20
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: cicci

förresten irena.. vet du hur stor headern är på bloggen? och om man gjort en header vart man lägger in den?

2009-06-23 @ 10:59:11
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: cicci

men du fattar verkligen inte sånt här.. din är på 800 vadå? pixlar?



arhg.. fan varför fattar inte jag sånt här? jag fattar nte hur man får upp den sen heller..

2009-06-23 @ 22:31:03
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback