Aj, aj, aj...

...i plånboken. Var hos tandläkaren idag. Jag har påbörjat en rotfyllning :-( som blir klar nästa vecka och då går jag därifrån 4500SEK fattigare. Lagom innan semestern :-( Det e ju fan rena rama rånet. Att tandvård ska behöva vara så jävla dyrt. Det e ju fan sjukt. 4500 för en tand.



Elina


Man blir ju bara så jävla arg! Hahahah... min lilla skruttis håller med. 



Det var en stor dag idag för Ältaborna. Cirkusen var i stan....hahha. Vi har cirkus hemma varje dag =) Men
Iaf, Jörgen var dit med grabbarna. Själv var jag  hemma och mös med min lilla tjej. Vi hade en tjej-och killdag idag kan man väl säga =) Tyvärr så har jag inga fina bilder från cirkusen då Jörgen var fotografen. Men det viktigaste var att barnen hade riktigt "kuligt". De kom väl hem strax efter 21, hoppade in i pyjamasen, borstade tänderna och slocknade i soffan. Såååå tröööötta.

Tänkte på en sak idag. Guuud va tiden rinner iväg.  Elina blir 4 månader snart, Teo 4 år och sist men inte minst... Alex som börjar skolan i höst. Shiiit va gammal man börjar bli. Men vem bryr sig. Det viktigaste e att man känner sig som en 20-åring ;-)

Känner mig som en, skrev jag, inte ser ut... hahaha. Ååhh klockan e redan halv ETT. Nu måste jag krypa ner.

PS! Just ja. Teo berättade idag att han tyckte att jag var söt. Min lilla älskling...gullunge. Jag blev så glad. TACK!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Suska

aschh va de är söta..dina barn..riktigt.Har du fått 30-årskris?Ingen fara..det går över.(trots allt blir man bara äldre, och den tanke skrämmer mest).

2009-05-08 @ 08:21:59
Postat av: Linda

Man ska vara rädd om sina tänder. Man kan börja med att sluta röka ;)

Vaddå åldersnoja, kvinnor är som vin, ju äldre dessto bättre :) Tycker jag iaf... som är 3+

2009-05-08 @ 19:39:23
Postat av: Linda

Var tog min kommentar vägen?!

2009-05-08 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback