Alex och Richard...

...fortsättning.

Alex frågade mig om Richard fick komma in till oss då det började regna. Visst får han det! Richard springer hem och frågar sin mamma om han fick det och det var OK. Nere i hallen står grabbarna och Richard vågar inte komma in. Han säger till Alex att fråga mig än en gång då jag kanske inte hörde rätt första gången.

Alex: Men jag har frågat redan, du fick.
Richard: Ja, men ibland kan det bli så att man inte hör rätt första gången.
Alex: Men du fick. Hon sa det.
Richard: Men jag vågar inte gå in. Tänk om din mamma hörde fel och svarade ja till något annat.
Alex höjer rösten: MIN MAMMA PRAAAAATAR INTE KONSTIGT!


Hahaha....puss på er grabbar!



Kommentarer
Postat av: Linda

De är roliga, de små. Kan verkligen komma ut roliga kommentarer ur dem.

puss & kram

linda

2009-05-28 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback