FREDAG...

...redan. Grabbarna e hemma och Jörgen föräldrarledig. Det e han varje fredag....såååå skönt. Jag gick ut med barnen tidigt på fm. Det var ju underbart väder.  Alex och Teo fick ha shorts....och Teo skrek: JAAAAAAAAAAAAA, det e hej sommar, JAAAAAAAAA. Gullunge!

Jörgen fick sovmorgon för att orka måla klart altanen. Det blir riktigt fint. Jag e jättenöjd med färgen vi valde ;-)

Teo e i en "kär i mask period" så vi hjälpte honom gräva efter maskar. Uschhh säger jag... äckliga klibbiga kryp men Teo tycker de e jättesöta. Jag fick ta en bild på dem.


Viss e dem söta? Jag ryyyyser!


Efter att han tröttnat på att bära dem i hinken, tog han av sig skorna, la dem där och satte på sig skorna igen. Hahaha... Mycket frääääscht men äckligare blir det. Efter att han typ mosat hälften av maskarna ville han fortfarande ha dem. Så när vi gick in fick han ta med sig dem en liten stund. Efter maten, tar jag mig en efterlängtad kopp kaffe och häller i lite mjölk från glasen barnen drack ur. Sätter mig på balkongen och njuuuuter när jag plötsligt känner att jag har nåt konstigt i munnen. JAPP, det precis det du tror! En bit av en mask.



Skitunge! ALDRIG mer maskar i mitt hem och ALDRIG mer tar jag barnens mjölk till kaffet. Bläää...


men... ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR er över allt annat ändå! ♥











En härlig bild på Teo som ville mysa i soffan naken. 


En riktig nakenfis som somnade väldig fort.


Nu ska jag krypa ner med min älskling.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ma idi bre ako ako kad nisi htela da dodes kod mene

2009-05-09 @ 08:50:25
Postat av: Anonym

ala je sesir jel si to tebi kupila

2009-05-09 @ 08:52:13
Postat av: Anonym

ma idi bre ako ako kad nisi htela da dodes kod mene

2009-05-09 @ 08:52:51
Postat av: Linda

Ucshhhhhhhhhhhhhhhhhh vad äckligt, bläääää...

Vilka sötnosar. Teo är så söt i sin rosa hatt.

Märker att temat för dagen var: ROSA.

Syns senare idag

Kram

<3

2009-05-09 @ 10:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback