ORBITREKEN...

...är äntligen på plats. Så nu e det bara att köra hårt men så lätt e det inte. Det finns andra i familjen som också vill komma i form inför sommaren. Som tex .....



Alex och Teo kör förfullt... hahahah

Bra med lite träning för oss alla ;-)

Som ni ser så har jag fixat lite med designen på bloggen. Jag blir bara bättre och bättre på detta. Kul e det också. Ibland går det åt skogen men det e bara att bita ihop och behålla lugnet. 

Jag har laddat hem ett fantastiskt photoprogram där man kan göra massor. Här kommer lite bilder jag fixat:




Elina i vagnen




Alex i poolen




Sötisen Elina



Coola Alex



Nakenfisen Teo



Modellen Alisa (min systerdotter)



Elina



Alex med kompisarna Anton & Juel



Teo



Elina med kompisen Kiana



Kidsen (bilden jag använt som header)




Grabbarna



Elina i sin Bumbo


Kommentarer
Postat av: Linda

Ohh vilka fina bilder. Konstigt att se Elina med bruna ögon...

Så Orbitreken är på plats så nu är det "bara" att köra igång :)

Fin header :)

Kram, kram

2009-05-11 @ 13:07:52
Postat av: Irena

Jag gör mitt bästa!

2009-05-11 @ 13:16:49
URL: http://mystorybook.blogg.se/
Postat av: Kuma

Gillar de ändringar/förbättringar du gjort här ;) Gillar profil-fotot :) Ser att Elina fått sin "potta" (:-)

2009-05-11 @ 19:05:19
Postat av: E L L A

Hej! Tackar! =)

Jadu, det var en bra fråga, kan bero på lite av varje. Du ser ut att ha temat Author så gå in i din stilmall, nästan högst upp hittar du ett stycke som ser ut så här:



/ font & border /

body {

font: 12px/16px 'Lucida Grande', Arial, Sans-serif;

border-top: 5px solid #369;

}



Där det står border-top: 5px ändrar du nu 5 till 0, spara, klart! =D

2009-05-11 @ 20:11:19
URL: http://justkeeponrocking.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback