TACK...

...älskling för detta fina foto.



Hahaha.... jag bjuder på den!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ha, Ha den var bra... :)

2009-05-28 @ 21:30:38
Postat av: ivona

ooo

2009-05-28 @ 23:01:50
Postat av: cicci

ooh lalala bruden!!! bra jobbat jörgen, du vet din älsklings bästa vinklar ;)



guuuu vad ni är gulliga!!! tack så mycket! men vi har lite planer för barnen imorgon. skulle vara välbehövligt att vila ut, men de ska träffa min bästa kompis som är gudmor till jonis o de längtar massor :) bara att bita ihop...



vi fick åka in idag igen med filippa.. hon fick andas in medicin 2 ggr, sen började hon spy upp slembollar o hon är något bättre nu. men hon gråter hela tiden. jisses irena.. jag klarar massor.. e seg av mig.. men idag har jag knappt orkat stå på benen, men har ändå varit tvungen.. men nu måste hon bli bra!



tack för att du är så fin :) kraaaaam

2009-05-29 @ 22:46:22
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback