SÖNDAG

Vaknade av att syrran ringde kl 08:30. . Lilla Alisa var sjuk och behövde skjuts till doktorn som hon hade tid hos kl 09.00 i Nacka Forum. Okeeeey!!!?? Upp o hoppa och gasa järnet ;-) 

Öroninflammation, lilla gumman. 

 

09:45 hemma igen. Gårdstädning med start kl 10. Jörgen och Teo var på plats. Själv var jag inne med Elina och Alex och fixade lite. Gick ut när den traditionella korvgrillningen var igång och alla var på plats med lite nytt skvaller. =D 

 

Cicci och Tony kom förbi med deras små knoddar Jonis, Wilma och Filippa. Vi hade en "familydate" idag. Jörgen fick träffa Tony för första gången. Det gick bra tror jag. Jörgen tyckte iaf att han var en trevlig liten prick och lätt att prata med. "Klick" sa det  ;-) Det var kul att träffas! Vi måste bara gör om det...snaaaaart.

 

Avslutade dagen med Ann-Sofie och powerwalking (3,5km). Nästa gång satsar vi på en 5 kilometers sträcka. 

 

PS. Imorgon kommer Perny förbi....wiiiiiihii...mera skvaaalleer!

 

 


Kommentarer
Postat av: cicci

Var suuuuper trevligt!!haha var så sjukt trött bara.. du skulle sett mig hemma sen däckad



tack ang kortet :) ja det e massa lager jag pular med när jag gör dessa, inte helt lätt att visa, jag gör alltid något efter kortet o leker med min fantasi, om du förstår. men kan göra ett försök :) har du jobbat nåt i ps? :) såg att du hade en bild som bakgrundpå er dator... det e ju photocopy filter... har du gjort den? :)



dejt snart igen hoppas jag :)



krams!!!

2009-05-18 @ 20:23:29
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Linda

Stackars lite, hoppas det gick bra.

5 km, bra där. Hej Irena ;)

2009-05-19 @ 10:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din e-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback